søndag, desember 14, 2008

Jul på kjøkkenet + mørkt eller hvit bord........?


Her kommer noen bilder fra mitt julepyntede kjøkken.
Det har vært en helg med handling av siste rest med jule-
gaver og litt juleblomster som pynter opp i kjøkken og stue.
Kid har solgt bra med røde gardiner i år...
Fikk så vidt tak i et sett i går.

Så ... siste bilde. Her hadde jeg bestemt meg
for å beise enda mørkere, men har lurt på om
jeg heller skulle ha det hvit?!?!
Kom gjerne med synspunkter.

Ha en fin adventssøndag.

2 kommentarer:

Hjerterom sa...

God kveld :)
Så julekoselig du har det :)Så fin gardinene ble !

Synes bordet er fint som det er,men hvitt er finest..( kunne ha malt ALT for tiden jeg :)
Så håper hvitt holder seg leenge !!!
Er foressten ferdig med det tv skapet (mye arb )Men har ikke fått plassert det ennå,legge ut bilder senere :)

Ha en fortsatt koselig kveld

Siw

lavendel mio sa...

Hei.Du har det sååååå koselig.Kjøkkenet er med det gammle furubordet er så fint.Like at det er litt bonderomantikk på kjøkkenet..le..le.Den hylla likte jeg godt,smart å henge sølvkoppene dit, sikkelig fint var det.Jeg har vinglet fra hvit og brunt lenge nå,greier ikke å bestemme meg.Men det meste er hvitt da....Du har samme spisestuebord som jeg har,men mitt er inne i hagestua og skal male det hvitt til sommeren.Sammen med det skapet ditt så trur jeg at hvitt bord er veldig fint.
Å du...jeg har vert å kid å kjøpt meg kjøkkengardiner jeg og:)

Amaryllisen er bare blitt slik,tror det kommer av at den står i et vindu med masse lys.Får håpe den holder seg slik til jul.

Ha en flott uke,klem:)