fredag, januar 16, 2009

Litt kjøkken og nye hjerter.

Her er et fint bilde jeg fant hos en blogger tidliger i januar. Synes det så koselig ut her, selv om jeg liker litt fargeklatter også . Mannen i huset har fått jobben med å sprøytelakkere kjøkkendørene hvite, men før den tid må jeg få ryddet litt inni skapene, hvis de blir stående uten dører en stund. : ))

Her er mitt kjøkkenvindu i julen, men nå har jeg begynt å sy litt nye hjerter.
Snøen i bakgrunn er nesten helt borte hos oss.

Jeg likte å ha litt hjerter hengende i steden for kappe på kjøkkenet så da må en bytte ut litt så det blir litt vår i vinduet. Nye gardiner må til og noen nye hjerter. Her har jeg prøvd meg frem med litt blonde som jeg hadde fra tidligere tider og et nytt tekststoff fra Stoff og Stil. De holder til ikke langt unna her, men en må forberede seg på en del kø for å få klippet stoffene for det er en populær butikk. Ønsker dere en god helg og tusen takk for mange koselige kommentarer.



Ingen kommentarer: