fredag, januar 16, 2009

Nymalt kommode i gangen.


Her har jeg endelig fått bloggen den nymalte gamle kommoden min i gangen. Det har mange sprekker og de har jeg prøvd å vise frem her. Den har opprinnelig vært lysegrønn når jeg fant den på loftet til mormor, men i ettertid har den vært trehvit og beiset. Den holdt på å havne på søpla til fordel for en ny her i fjord, men er glad jeg ikke kastet den.
Her ser man litt av årsaken til at jeg tenkte på å kaste den, men nå er sprekkene bare sjarmerende synes jeg. Lysestakene er fra Låvebutikken. Må ha flere slike telysholdere Christina : ))
Synes kanskje jeg må male speilen min som er blå med litt gull. Har stoppet litt opp her på malefronten. Kanskje arbeidslysten kommer tilbake i løpet av helgen - hvis jeg legger meg litt tidlig i kveld. Natta.




5 kommentarer:

Hjerterom sa...

ÅÅÅ,den ble flott !!
Har en akkurat samme etter mormor jeg også,men den er malt rød.
Skal bli hvit den også :)
Står i garasjen å venter...

Ha en superduper helg da :)

Siw

christinasinteriør sa...

Det ble kjempefint Britt Eva! Kunne du tatt malerkosten og kommet hit også? Kjedligste jeg vet!
Akkurat stengt butikken og klar for kveldskos med barna! John er ute i to uker!
Ha en nydelig kveld!
Klem!

Hjerterom sa...

God kveld :)

Finner ikke ut noe om den butikken jeg...
Rare greier :)

Nei nå får jeg vel hoppe i senga :)
Skal til mamma på middag i morgen,skal bli godt..
Bare det å slippe å lage selv å ;)

Siw

christinasinteriør sa...

Ps! Nydelige hjerter i innlegget under! De så jeg nå!
Natta!;0)

Hjerterom sa...

Det var rart.
Sikker på at det er rett skrevet?
Prøv en gang til du :)

Drar på Skaret på ski vi nå :)
Har bare sååå fint vær :)

Siw