tirsdag, januar 20, 2009

Vår inne - vinter ute.

Likte det bildet her så godt fra Green Gate. Kanskje lavendelblåe rutete gardinger hadde blitt fint på kjøkkenet? Fant det hos Emmeline i dag. Masse fine vårfarger i Green Gate kolleksjonen.
Blå Hortensiaen min gjør det litt vårlig her inne.....
... og denne Tilda ponsjoen synes jeg var så søt. Er fra Tildas julebok.


Sydd noen hjerter i Tilda fasong med blonde og tenkt å
applikere med litt perler på de ensfargede.
(ikke sydd helt sammen enda : ))
Slik ser det ut utenfor vinduet mitt i dag.
Masse masse snø laver ned.








6 kommentarer:

Hjerterom sa...

Et helt vinterland utenfor med deg :)
Kan ikke si det samme her nei,å godt er det ;)
Så fine hjerter du har sydd da,flotte farger!
Flink du er :)

Nydelig Hortensia du har,lurer på å kjøpe en selv..

Æsj,våknet med stiv nakke i dag,håper det går over snart!!

Ha en fortsatt fin dag

Siw

MonaLisa sa...

Hei du! Takk for tipset! Ja de selger noe Green gate på Lille Stasjon i Lier! Ellers så tror jeg at interiør comp i Drammen også fører?! lyst til å bli med på treffe? ser du er fra distriktet! klem

christinasinteriør sa...

Hei! Så fint det som kommer i GG nå! Gleder meg masse til helgen!
Har en grønn mugge i butikken men lysestakene kommer inn igjen om en liten stund! De i sølv?? (sammen med muggen?)
Har prismer på de jeg da!
Ha en fin "Frustrerte" kveld!!

christinasinteriør sa...

Nå vet jeg... De i glass! De små??
Får de inn igjen! He he!! Treg i oppfattelsen her jeg!!
Nydelige hjerter du syr!
Klem!

aase sa...

Fant deg hos Monalisa jeg da!! som hun sier så sleger Lille stasjon, nabobutikken min i lierbyen litt GG service og stoffer.

Jeg tror hun blir glad for mer salg av dette.Om det er noe spesiellt du ønsker kan du jo ringe dit. Vi skal på gave og interiørmessen imorgen og jeg vet hun skal bestille green gate der. De har jo utrolig masse lekkert nå denne sesongen da!!!

Håper du blir med på blogggtreffet!!!

Hjerterom sa...

God morgen :)

Ikke bare du som er treig med gardinene...
På badet mitt før jul kastet jeg de som hang der,men har ikke fått i nye..
Venter bare på de rette :)

Kos deg masse på jentehelg da!!!

Klems