mandag, februar 16, 2009

Jeg vil ha våååår.

Mens jeg sitter her med et lite bildeprosjekt fant jeg dette deilige vårbilde fra en jentetur i Sandefjord i 2004. Det var tepper med hvitveis så langt vi kunne se. Vi har masse i vente fremover selv om jeg begynner å bli litt utålmodig - for her ser det ut som det ikke skal slutte å sne.
Og mens jeg surfet videre i mine bilder fant jeg dette som jeg har tatt en gang på Blåfarveverket i Modum. Målet var å lage noe av de rekvedplankene jeg har samlet, men det har ikke blitt noe enda. Kanskje i år med litt andre lysholdere?


Med disse brune ungdomsbena gleder jeg meg til sommeren : ))
Ha en fin uke.


6 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Helt enig! Skal bli så godt å få bruke uterommet igjen!!
Mye godt i vente da!!
Fikk fugle hus i dag... Da kom vårstemningen!
Ha en fin uke!
Klem!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jag längtar med nu..lite vår i alla fall.
Kram Lotta

Hjerterom sa...

Hei
For et flott bilde av hvitveisene !
Venter også på våren,er lei av snø nå (enda vi har ikke hatt den så lenge eller)
Føler at jeg snubler i sko,skisko,votter,luer,utedresser you name it :)Noe er iallefall vått hele tiden....

Tenk å få gå i kortbukse og sandaler da,åååÅååÅÅ
Å uten sokker,HÆRLIG

Ha en fin tv kveld da

Siw

lavendel mio sa...

Nå vart det vår til gangs:)
Men den er ikke så langt unna nå.Mars er heldigvis en vårmnd.
Ha en flott dag:)

Cathrine sa...

hei... så koselig å finne bloggen sin på en blogg man ikke har besøkt selv:) så bare en blogg med samme navn som min svigermor å måtte ta en titt. flott blogg. titter innom igjen jeg.

marita sa...

Hei takk for koslig kommentar inne på bloggen min.
Du er selvsagt hjertelig velkommen innom butikken vår når du er på tur! vi har masse fine lamper og varer far country collection , lisbeth dahl , bloominville, nomi , greengate og mye mye mer :-)