søndag, februar 22, 2009

Stickers fra Låvebutikken, del 2.

Endelig har jeg fått brukt velkommen stickersen som jeg kjøpte på Låvebutikken. Det var litt vanskelig å få sjablongen av underlaget, men det gikk da med litt tålmodighet. Jeg har nok brukt feil mailing for det er ikke heeelt perfekt, men det ser ikke du på bilde : ))
På døren henger min nye paraply fra Lisbeth Dahl.
Den er ganske lik Amerikaparaplyene jeg husker
farmor hadde en gang i tiden.
Nå stråler solen her så en må vel ut på ski en tur.
Ha en fin fastelavenssøndag.

4 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei
Det ble knallfint!
Synes ikke det ble for stort....
Ser perfekt ut,dette greide du fint!
Har ikke fått prøvd enda jeg,treig
sjø :)

Snart Himmelblå nå,ser det å jeg,blitt litt av en tv slave ;)

Siw

christinasinteriør sa...

Hei! Syns også det passet bra!! Fin skrift fra denne leverandøren!
Ha ei fin ny uke!!

Anettes hus sa...

Hei! Så flott det ble med Velkommen på veggen! Ønsker meg en slik, jeg også ... men vi har panel på nesten alle vegger i huset;)

Ha en fin uke!

Klem Anette:)

Hjerterom sa...

Så fin header du har laget :)

De jeg har er fra Jeanne d,skal bruke maling visst...
Må få prøvd de snart!
123,-
Bon apetitt
Maison
Bounnevie(?)Tihi,husker ikke helt;)
Skal vise bilder når jeg får ut fingeren :)

Siw