onsdag, februar 04, 2009

Stickers fra Låvebutikken.

Da skal min første "tekst" opp på veggen i gangen (tror jeg). Har ikke fått kjøpt maling og ev. pensel /svamp enda, men får stikke innom Panduro i helgen.




Her skal man føle seg velkommen ja - får ta et bilde når jeg har fått den opp.
Ble kanskje litt stor til min lille gang så jeg får rådspørre de her hjemme først
om hvor de synes den skal få pryde veggen.
Her snør det igjen for vi har liksom ikke noe fra før av : ))

Kanskje dere ser det litt her. Nå står det riktig nok
et bord under her - men allikevel. Sånn er det å
bo på et snørikt sted - det er vakkert også da : )
Ønsker dere en hyggelig kveld.



3 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Se der ja er den vel fremme!! Syns du den er for stor er det bare å returnere den altså! Du må ikke være redd for det!
Spennende å se om den finner plass i gangen din!
Ha en fin kveld og takk for kos kommentar som alltid! Klem!;0)

Hjerterom sa...

Hei

Her er det også kommet snø nå..
Fine sjablonger!!
Skal bli spennende å se når du får det opp :)
Har sånne i butikken jeg også,men har ikke prøvd dem enda..
Men det skal bli snart!

Ha en fortsatt fin kveld

Klems

lavendel mio sa...

Hei!!
Dette blir helt sikkert bra.Har sansen for slik skrift på veggen.
Vinteren kom hit til slutt også,ikke så masse snø men KALDT.
Men da bruker jeg kulden til å gå på skøyter,det er kjempegøy:)
Ha en nydelig kveld....snart helg igjen:)