tirsdag, mars 24, 2009

Clare White.

Takk til deg Christina som var så grei og holde av to tekopper og to skåler til meg så jeg fikk komplettert kjøkkenservicet mitt før det blir utsolgt. Selv om jeg bor 60 mil unna, fikk jeg i dag disse levert på "døra" på Averøy. Jeg har også kjøpt flere telysestaker fra Låvebutikken tidligere i mars hvor min venninne har vært og shoppet for oss begge - pr. tlf. - ja det går ann! ; ) Varene kommer nedover til meg etter påsken - gleder meg.


Er litt lei meg for at dette servicet, som jeg liker så godt, går ut. Får blande litt de røde med hvite prikker eller den som heter Selma som jeg har en tallerken av.



Ha en riktig god kveld - gamle og nye lesere : )) I kveld blir det fruene på tv + strikketøy.


2 kommentarer:

annhelen sa...

Det var et kjempekoselig servise, skikkelig flott mønster. Er klar for fruene jeg òg, skal bare spise litt kveldsmat, så kan de begynne.

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Bare glad for å kunne hjelpe!
Ha ei go natt Britt Eva!
Klem!