fredag, mars 20, 2009

Da kom overraskelsesgaven....

Hei på dere. I går var spenningen stor da jeg så at postkassen var full. 1. premien fra Bestefars verksted lå der og bare ventet på meg. Herlig het så mye du har sendt med! Tusen takk - du er utrolig flink og kreativ.
Her er et stort kort og et litt mindre med blondebånd på.

Her er lange fyrstikker og tre litt mindre kort.



Så var det ikke mindre enn 4 store doble kort. Alle kortene var utrolig forseggjorte og fine. De skal jeg bruke til spesielle anlednigner og runde tall i løpet av året.


........ og her er det enda 6 kort til! Fine ikke sant? : >


Her er 6 stk. decupage egg : )) og kort med hilsen fra Mona. I helgen skal jeg plukke inn noen kvister og henge de fine eggene på. Tusen takk, igjen for alle de fine tingene. Ta deg en tur innom Bestefars verksted. Hun har mye spennende og by på - og det kan du gjøre her. Ønsker dere alle en riktig fin, vårlig helg.





7 kommentarer:

Hjerterom sa...

Wow,så masse fint!!!!!!!!
For en gave da :)
Heldig du som vant dette ;)
Kommer til å bli fint med de eggene.

God helg til deg Britt Eva :)

Klems

Christinas låvebutikk sa...

Herreligheten! Den damen er så sjenerøs!! Nydelig vakkert!
God helg Britt Eva!

Mona. sa...

Hei !! Så bra at gaven var kommet frem,håper du ikke ble skuffa. Ikke så lett å vite hva andre liker... Må si jeg misunner deg vårfølelsen nå,den er helt fraværende her.....savner Lier på våren,da skifter det jo nesten over natten,fra full vinter ,til vår....går ikke fullt så fort,her nord. Kos deg iallefall,og ha en knallfin helg :) Klem fra meg.

Christinas låvebutikk sa...

Mener du krus? Har 2 igjen og en kopp med skål igjen! Legger av 2 skåler ja!!

Christinas låvebutikk sa...

Den er go;0)

lavendel mio sa...

Herlighet kor heldig du er:)
Nydelige ting hun har laget:)
Ha en superduper helg:)

Cathrine sa...

oi så my lekkert. heldig du:) tusen takk for hilsen på bloggen. vi er utrolig glad for all positiv energi som måtte komme. det trengs <3