tirsdag, mars 10, 2009

Fra lillerommet.




Litt bilder fra toalettet nede. Søte telys og såpekopp fra Låvebutikken.
Nå har jeg kjøpt noen flere telys holder som kommer nedover etter påske fra samme damen.
Kjekt og ha noen som stikker innom og handler for en når en bor 60 mil unna : )

Toalettholder fra ..Home et eller annet. Ikke lett å finne noe slikt her i Drammen, men jeg fant dette på Konnerud Blomster.

De hadde ikke knakker som passet til, men det fant jeg hos Vollywood i Asker i helgen.

Ellers har det begynt å smelte masse (snø aldså) - det er jo en trøst !

Litt omplassering i gangen - med tanke på sjø og sommer.
Ha en kos kveld (fruene ; )



6 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vore skönt att få lite vår nu eller hur?
Kram Lotta

Christinas låvebutikk sa...

Hei Britt Eva! Takk for gratis reklame! Wenche var innom men så nå er det lysestaker på vei!
Så koselig hos deg!
Ha en fin dag!;0)

Hjerterom sa...

Hei

Så masse fint du har kjøpt!
De telysestakene og såpekoppen får jeg inn i butikken i morgen,gleder meg på nye varer :)
Så bra at det begynner å smelte med dere :)
Her er det ikke en flekk å se...

Ha en fortsatt fin kveld Britt Eva.

Klems

Hjerterom sa...

Hei

Hjemme med sykt barn i dag jeg ,kastet opp i hele natt stakkars...Ser ut til at han er på bedringens vei nå :))

Venter på at bilen skal levere snart :)
Skal sjekke pris når de kommer,men tror de er ganske billig :)
Skriver til deg senere i dag om pris...

Siw

Hjerterom sa...

Hei igjen :)

Nå er de kommet :)
Masse fint ;)
Den du har på bildet er 29,-
Fikk to andre nesten like,en er 29.- og en er 39,-...Kjempesøte :)
Se om jeg får ta bilder senere...

Ha en fortsatt fin dag.

Klems

Magny sa...

så fiiint...
klem til deg og god helg!!¨~¨