søndag, mars 29, 2009

Litt nytt.

Ny klokke ble med hjem fra shopping i går. Den har fått plass på tv-stua oppe. Disse klokkene tikker høyt så de passer egentlig ikke i nærheten av soverom. Får høre dommen når frøkna kommer hjem.
Vi er hundepasser i helgen til skjønne Emilie på 7 mnd. Her vokter hun utover . Som du ser har vi litt snø enda - se i forhold til garasjetaket og klessnora mi. Skjønner?
Ikea er en grei butikk når en skal lage system. Begynner å bli bra på eldstejentas rom - hun har skjønt det. Jenta si det.
Tomater.

Dette hjertet fikk også bli med hjem. Jeg har en forkjærlighet for hjerter må jeg innrømme. Passet ikke på tv-stua så da fikk den plass på stua isteden. Butikken jeg kjøpte dette i hadde ryddesalg i hele butikken så jeg ble fristet : >


Mulig det kommer litt pynt på det etterhvert.

Kjøpte jordbær i går som faktisk smakte veldig godt - nesten like søte som våre norske.
Ha en riktig fin søndag. Her skinner sola.
Klem Britt Eva.







5 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei
For en fin klokke du har kjøpt deg!
Hjertet også :)Jeg å elsker hjerter :)
Åsså jordbær da, så godt ut ;)Mmmm...
Så morsomt med det bildet fra forrige innlegg :)

Fy,søren hvor mye snø dere har da..


Ha en flott søndag.

Klems

annhelen sa...

Hjerter er min favoritt òg. Det er blitt noen eksemplar etterhvert i forskjellig utforming. De jordbærene så jo bare kjempegode ut, fikk lyst på jeg òg.

lavendel mio sa...

For ei fin klokke!!
Og nydelige hjerte du har kjøpt.
Jørdbæra såg sikkelig deilig ut:)
Får håpe snøen forsvinner med deg snart:) Det snødde her også i helga ,men den forsvinner fort heldigvis:)
Ønsker deg en flott uke:)

liven sa...

Heisann og takk for hilsen hos meg:o)
Så fin blogg du har....og var virkelig jordbærene gode nå???
Ser du liker godt greengate......det gjør jeg også:o)
Samler på det lysblå med prikker på jeg da....så litt av det røde har jeg!!
Masse fint og så greit når man kan kombinere de forskjellige mønstrene!!
Legger deg til i bloggrollen min om det er greit for deg??

Ha en fin dag og ny uke:o)

Magny sa...

heia... FIN BANNER!!~~ så fin klokke! HJERTET OGSÅ...GLEDER MEG TIL JORDBÆRENE,- KANSKJE EG SKAL TØRRRE KJØPE, DE SÅG SÅ GODE UT...1

KLEM TIL DEG1