søndag, mars 01, 2009

Nye puter fra Hörnan i Strømstad





I et forrykende uvær var vi forrige helg en tur i Strømstad. Målet mitt var å ta en tur innom Hörnan for å kjøpe noen nye puter og se på stoff. Gutta satt i bilen, så å se på stoffer må bli neste gang. Det var sååå mye å velge i at jeg viste ikke frem eller tilbake tilslutt. Får ta en jente tur mor og jeg senere i mars. Har kjøpt meg eukalyptus og prøvd meg på noen kranser. Resten står i vann her og venter på å bli tatt i bruk. Tror jeg vil ha flere grener i en krans - her har jeg laget med bare en. Ha en finfin uke B.e.Fet; )

2 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei
Fine puter du har kjøpt deg,den med hjerte var bare skjønn :)
Skal lage meg flere kranser jeg også,kan brukes over alt :)

Skal se litt i Blogglandia jeg,orker ikke gjøre noe før Himmerblå :)

Ha en fortsatt fin kveld..

Klemmer

lavendel mio sa...

Hallo!!:))
For noen fine puter du har kjøpt:)
Har tenkt meg på pute jakt denne våren jeg også;)
Disse kransene er så fine.Helt umulig å finne slikt her kor en skulle tru at ingen kunne bu...:)
Ha en go søndag:)