lørdag, mars 14, 2009

Prikkete oppbevaring og påskegodt.

Disse oppbevaringsbaggene er utrolig praktiske og passe store. Tok dette bildet utenfor Konneruds interiørbutikk - Inspirasjon og Sånt. Jeg bruker de til å pakke i når vi drar til nordvestlandet. Er også fine til oppbevaring her hjemme så jeg må innom igjen mandag for å få tak i flere. I morgen skal jeg ta ned påskepynten og sortere litt. I fjord var de ikke ute av eksene sine for da feiret vi på Averøy. Da blir det spennede å se hva en finner. Kanskje en skal ta seg en tur ut for å finne litt nytt også?
....nam.

... nam. Dette så ikke vondt ut.


Her så det koselig og påskete ut. Gleder meg til det kommer litt nytt GG i butikkene.
Da tror jeg det blir natta her. Håper på sol i morgen - må få smeltet noen av de tonnene med snø vi har rundt her (he-he).
Ha en fin søndag.



4 kommentarer:

Hjerterom sa...

God morgen :)
Her var det mye fint å se på ja :)
Nå fikk jeg lyst på sjokolade!
Så fine oppevaringsposer da :)
Det er masse fin påskepynt i butikkene nå,fristende ;)

Ha en koselig søndag da:)


Klems

Mona. sa...

GRATULERER,du vant hovedpremien inne hos meg !!!! Send meg adressen din,så kommer pakken langs E6......kos deg,og ha ei ny,flott uke !!!!!

annhelen sa...

Mmmm masse fristende påskegodt.Gode ønsker om en trivelig uke til deg og dine.
Klemz

pepperkverna sa...

SÅ nydelig og blått! OG herlig påskegodt! Hege