søndag, mars 08, 2009

Vårfornemmelser på hverandaen....

I går fikk jeg en ide om å lage litt vår på vår hveranda på stuesiden. Den er under tak og kan bli en koselig vårkrok når solen stikker nesen frem en dag. I dag fikk jeg nesten sjokk når jeg ser ut av vinduet hvor det bare laver ned og blåser nordmørsvind fra alle kanter - og tilogmed inn på vårkroken min : <




Nei.... da får en bare smøre seg med en god porsjon tålmodighet og heller finne vårfornemmelser hos dere der ut som har luket i bedd og ordnet i lysthus og uteplasser.


.......trenger jeg si mer ; ]
Ha en fin vårdag.



5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

He he! Nordmørs vind du! Er du klar over at her er det vår??? Hatt det i over en uke vi!! Så det må være drammensvind du kjenner...Hihi!!
Vi er heldige i dag! 10 grader og sol!!
Men det var vårlig på verandaen opp på bodet ditt da!
Ha en fin søndag!

Cathrine sa...

vår ja..... sukk. jeg har vært ute ved trøndelagskysten noen dager... det roper VÅR der ute og gresset spirer så vidt. her hjemme derimot er det masse snø enda..:/ lengter til vår...

Christinas låvebutikk sa...

Usj det var mye snø hos dere ja! Men så fine bilder da! Fint hus!
Ha en fin dag uansett vær!!

Hjerterom sa...

Oi,så masse snø dere har !
Veldig til kontrsat fra her ja :)

Koselig vårkrok du har da :)

Siw

lavendel mio sa...

Herre min hatt!!
Forstår godt at du lenkter etter våren ja:)
Men den kommer vel dit og skal du sjå.
Bra at du har ei vårkrå når solen kikker frem.
Har ordnet meg sitteplass rundt heile huset...nordavinden skal ikke lure meg nei:)
Du får ha en fin søndag:)