tirsdag, mars 17, 2009

Vårlige farger.


Her var det utrolig mye lekkert - vår lille interiørbutikk på Konnerud, Inspirasjon og sånn. Vært en tur innom i dag og kjøpt to prikkete bager i blått som skal brukes til bl.a. garnrester. Har planer om å strikke eller hekle et teppe av all restegarnet, men har to prosjekter som MÅ bli ferdig først - går tregt.... Får strikke litt til fruene i kveld.
Ha en fin tirsdagskveld. Jeg venter i spenning hver dag når jeg kommer hjem og titter i postkassen : )))

3 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Man vill ha allt och jag gillar pasteller.
Kram Lotta

Hjerterom sa...

Der var det masse fint å se ja :)
Skjønner godt at du er spent hver gang du åpner postkassen :)
Er like spent på hva du vant jeg å ;)

Klems

lavendel mio sa...

Her var det masse lekkert å velge i.Masse fint som kommer nå til våren.
Hadde meg en runde på Fryd i dag,men nå var det masse julepynt til halv pris...OG JULEPYNT VIL JEG IKKE HA NÅ!!!...men fant jo litt vårlige ting og da.Lite med innlegg nå,kameraet mitt har begynt å fjuske,men skal få meg et nytt i morgen...for ditta går ikkje,masse å ta bilde av nå ute om våren:)
Ha en koselig helg:)