onsdag, april 01, 2009

En varm deilig vårdag.


Det er en helt vanlig onsdag, med en gradestokk som viser +13 grader og en deilig sol på himmelen. Da smelter snøen også her oppe i høyden, men ... som du ser så er det lenge før jeg ser gresset : ) Eneste vårtegn her da er fjellet under klessnora som plutselig kommer frem under snømengdene(he-he).

Jeg blogger....


.. mens poden gjør lekser. Resten av familien er ute.

Påsken nærmer seg med stormskritt og det er på tide å skriv noen påskekort. Her er et av de fine kortene jeg fikk i gave fra Bestefars Hus.


Disse små påskeeggene har jeg en gang på 90 tallet malt. De tas frem hvert år - ihvertfall når vi er hjemme.


Disse søte påskeharene fikk vi av min venninne Venke et år. Er de ikke søte?


Et av kortene jeg fikk av Mona hos Bestefars V. har fått plass under det nye hjertet.
Ønsker dere en fin vårdag fortsatt og en soooolfylt palmehelg.

Stor klem fra Britt Eva






2 kommentarer:

Hjerterom sa...

Dere har jammen mye snø enda da :)
Her er det vind og kaldt i dag :(
Så fint det ble med det kortet i den rammen!
Mye søt påskepynt du har..
Lillegutt kom hjem med en hel pose med pynt han har laget på sfo :)
Så søtt atte ;)
Var forresten på Låvebutikken i dag,MÅTTE ha det bladet :)
Men hadde sååå dårlig tid(mannen ventet i bilen )Synd,for det er alltid så kos å se i butikker...

Ha en fortsatt fin dag
Klæms i fra Hennå :)

Ninas Interiør sa...

Så koselig å høre fra deg på bloggen! Synes litt synd på dere pga. all den snøen. Hos oss forsvant siste rest her om dagen, og det er jo bare såå deilig!
God påske!

Hilsen Nina