torsdag, april 30, 2009

Endelig helg.

Hei og takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg. Jeg fikk spørsmål om hva jeg skulle bruke rutene til - jo et teppe. Med denne farten kan det ta sin tid, men håper på å få satt meg ned litt mer i helgen. Det er meldt bare sol så da blir det muligheter. Var uheldig og fikk kjøpt feil hvitfarge så da ble det et ufrivillig stopp i heklingen. Liv - vi kan ta heklekurs når jeg kommer oppover i sommer. Det er veldig lett. : )
Her er to av mine tre små hjerter til hjertesamlingen min :) De er så søte og bare 15 pr. stk.

Dette gamle bildet fra farmor henger på kjøkkenet - hjertet som henger på lysestaken er fra Hjerterom på Averøy. Til lykke med konfirmasjonen til søndag - nydelige bordkort du har laget.


En av lyktene er for tiden fylt med bare hvite små skjell - må ha litt maritimt rundt nå på denne tiden. Ønsker dere en riktig fin langhelg.



2 kommentarer:

annhelen sa...

Kjempefine farger i du bruker i rutene dine. Har lyst å lære meg å hekle jeg òg. Ønsker meg veldig et koselig "bestemor" teppe i de rette fargene. Gode ønsker til deg og dine om en flott maihelg. Klem

Maria sa...

Du er kjempeflink! Jeg elsker )bestemor-ruter ;) og nydelig fargekombinasjon!
Mye annet flott her og. Legger meg til som følger hos deg jeg ;)
Klem Maria fra Idekroken