torsdag, april 16, 2009

Endelig kom posene....

... sammen med påsketuristene fra Nordmøre i går kveld. Jeg kom sent hjem men bilder og oppakking måtte jeg ta tid til (litt dårlig lys her). Venke, min venninne på mitt favorittferiested har vært på shopping hos Christina og kjøpt med telysestaker til meg. Tusen takk. Christina var på øya og leverte to krus og to skåler i mitt Green Gate service som påsketuristene hentet.
I tillegg til det - hadde Christina sendt med en liten pakke med det nydelige kortet med bånd og kors nederst. Søtt.

Inne i pakken lå denne søte GG skjeen - så snill du er. Tusen takk for god servise.

Samlingen er ferdig utpakket og stablet på et uferdig bord i gangen. Den skal males ferdig i helgen + en stol.


Disse er fine.



I bakgrunn ser du to GG lattekopper som kommer fra Cornelia i Trondheim. Var vist mye fine interiørbutikker i Trondheim. Heldig de som bor i nærheten.


Et lite fat jeg kjøpte på Hvaler dekorert med sand, skjell og et lite søtt hjerte jeg har kjøpt her på Konnerud.


Satt frem et par telysestaker sammen med gammelt børste og speilsett fra min farmor.

Her er mine gamle barnesko og en sølvrangle.

Til helgen er vi lovet masse sol - gleder meg. Ønsker dere en fin helg.




7 kommentarer:

Frk. T sa...

Hei Britt Eva!: )

Første gang jeg er på bloggen din, her var det virkelig mye koselig å se på..

Ser vi bor i samme by, alltid artig å finne bloggere fra samme sted som en selv; )

Ønsker deg en fin kveld,

hilsen frk t

liven sa...

Så kjekt!!
Greengate er flotte saker:o)
Og så fine bilder!!
I morgen skal jeg besøke en butikk jeg ikke har vært i før....ååhh som jeg gleder meg:o)

Ha en flott dag:o)

Kristin sa...

Hei

Takk for rådet. Den skal nok legges i bløt, ja!! Beholder den slik. Noe må få være "uberørt" ;-)
Mye fint du har fått tak i hos Christina:-)
Ha en fin helg
Kristin

Hjerterom sa...

Hei
Reneste julaften med deg ser jeg ;)))
Så gøy med poser med mye fint oppi!
Fint alt sammen :)

Søte sko da!!!Artig å ha :)

God helg til deg og dine.

Klæms

Lenas hjem sa...

Hei, måtte stikke innom bloggen din å se... Kjempefin blogg du har. Det er så vakkert med service fra green gate... Go helg.

Klem Lena

Mona. sa...

Åhhh,heldige deg,så mye fint du har fått......fallt fullstendig for de to små lysestakene på stett,som du har telys oppi !! Elsker sånn perlekant på allt,jeg......! Koselig å se hva du brukte mine ting til,forresten :) Ha en fortsatt fin søndag Britt Eva :)

Magny sa...

guri så mye lekkert på en gang....
takk for hilsen fra deg, glad for den!

ha en skjønn solrik helg~~~~

magny