fredag, april 17, 2009

Lørdag og sol.

Endelig lørdag og solen kommer lenger og lenger opp på himmelen. Det betyr snøsmelting her - og det har gått utrolig fort. For de som har fulgt meg i vinter har sett hvor mye vi har hatt. Men nå er nesten alt borte - helt utrolig for vi forventet at den kom til å ligge leeeenge. En uke til nå så kan vi begynne ute i hagen.
MEN i dag skal mine ben ha samme posisjon som på bildet - om ikke i sand - men ihvertfall på en stol og med solen i ansiktet og hekletøy i fanget. Begynte på et bestemorsteppe i fjord sommer i bomullsgarn som jeg skal fortsette på.
Innimellom her har jeg planer om å få malt et lite skrivebord og en stol hvit - og ta frem GRILLEN. Rett og slett nyte dagen med familien og de som måtte stikke innom.


Ønsker dere det samme - takk til dere som legger igjen en liten hilsen - det er utrolig gøy, og kos at noen nye titter innom.



3 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei

Håper du har fått kost deg slik du hadde tengt i dag da ;)
Fine farger på det teppet ditt!

God helg til deg og dine.
Klems fra Pekalien

Ninas Interiør sa...

Det så deilig ut å slappe av sånn, med beina opp, og hekletøyet i fanget! Jeg jobber natta i helga, så her er det ikke noe hvilehjem.. "Men sove kan man gjøre på gamlehjemmet!" Så jeg får kose meg siden!

Ha en fin kveld!

Lenas hjem sa...

Så deilig å kunne slappe av med flott håndarbeide. Takk for tipset, skal snakke med Christina. Har bestilt fra henne før. Hun har så mye fint:)

Klem Lena