onsdag, april 08, 2009

Påskeegg.

I dag er siste arbeidsdag før vi tar påskeferie og jeg koser meg med tea. Så kommer et stort tungt påskeegg sinn døren her som takk for at vi passet denne lille frøkna en langhelg. Emilie heter hun og ungene stooor koste seg. Alltid blid og opplagt til lek - selv om hun fikk sin første løpetid når hun var hos oss. Tidlig oppe på morningen og ungene spratt opp for å lufte henne. Deilig å ha hund på låns ;)
Fortsatt god påske der ute og takk for hyggelige hilsninger fra noen nye venner.
Britt Eva

2 kommentarer:

Hjerterom sa...

Halla
Se der har du mye godt å kose deg med ;)
Har akkurat fylt opp påske eggene jeg også :)
Håper jeg får et lite ett også ;)

Her er det bare såå fint!
Deilig å være ute...
Søt liten hund du har passet:)
Kan ikke ha dyr her,pga allergi...

En påskeklem til fra meg :))

liven sa...

Ja litt snop hører påsken til:o)
Søt hund og koselig å låne!!
Vi har bare katt men min datter henter sin hund nr 2 nå.....

Ønsker deg en fin påske:o)