søndag, april 12, 2009

Påsken på Hvaler del2.

















Her er butikken jeg annonserte om. Og tenk - alle butikkene på Skjærhalden var åpent i hele påsken. Det var herlig liv i smågatene, på bakern og på havna. Fikk med meg et par ting fra butikken, men det var mer der som falt i smak kan du si. Jeg og gubben tok en hvil utenfor butikken - utrolig koselig.




Skilt og et rustikk oppheng til lykt eller blomtst.



Her har jeg hengt opp en lykt i gangen og skiltet henger på kjøkkenet, men der mangler det litt stæsj så da må det bli bilde senere.Nærbilde.


Etter noen sure dager med stillongs kom sola til oss på fredag og lørdag. Lørdag var vi bare ute og koste oss i den deilige vårsola. Datter'n har fått tilgang på internett - hos nabo'n ;) Ordner seg hun.


Utsikten fra terrassen.


Hytta sett nede fra parkeringen.

Datter'n <3> Pil og bueskyting.


Stilen er inne hos sønnen<3> Datter'n har blogget noen naturbilder for meg.


Vi har hatt en rolig og deilig påske. Nå må en ta i et tak her hjemme :) Snøen har smeltet masse - så nå vaskes terrasser og utemøbler for fullt. Herlig.

Klem fra Britt Eva

3 kommentarer:

liven sa...

Så flotte bilder fra påskeferie:o)
Og så kjekt med åpne butikker....spesielt av slike butikker!!
Flott oppheng og skilt!!
Nydelig hytte.....heldige dere:o)

Ha en fin søndagskveld:o)

Maria sa...

Tack för din kommentar, vad roligt att du kikade in.
Det ser ut som ni haft en skön påsk, härliga bilder!
Ha en skön kväll!
Maria

Hjerterom sa...

ÅÅå,for en flott plass!!
Koselig at butikkene var åpen da,var mye fint der ja :)
Flott skilt og oppheng du fikk kjøpt deg.
Heldig som har hytte på Hvaler da,ble litt forelska i den plassen når jeg såpå Hvalerserien...
Søtt bilde av dere turtelduer da ;))

Klems Siw