tirsdag, mai 05, 2009

Ane Mone.

Noen som kjenner til det merket? Jeg kjøpte for en tid tilbake en tunika som jeg bare digger. Er kjøpt på Cosmo i Drammen, men har sett den på Ilse Jakobsen butikken i Paleet i Oslo og Staff i Drammen. Nydelig stoff lin/ bomull og fint snitt. Den finnes også i en nydelig lillafarge.
Ble litt dårlig bilde dette - er ikke så glad i å være modell selv ; )

Kjede har jeg laget en gang av glassperler på vokset tråd.


Et nærbilde av stoffet midt på forran. Helt i min stil. Likte du den Venke (hi-hi).
Ikke interiør dette, men.. litt forskjellig må en jo ha med innimellom.
Ha en fortsatt fin uke.



5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei Britt Eva!
Den var nydelig!! Akkurat som jeg liker!!
Og du.. Den passer godt til interiøret... Det er viktig! Hehe!!
Skal ha meg en oslo tur snart!! Da skal jeg innom mange butikker!!
Ha en nydelig dag!!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Nydelig bluse, og smykket passet fint til. Hyggelig blogg du har, jeg har ikke vært her så ofte....hit kommer jeg igjen.
Klem...Ellen

Hjerterom sa...

Åå,den var fin!!
Liker så godt sånne klær :)
Du er da fin som modell:)
Likte smykket også...

Ærsj for et vær vi har i dag :(

Ha en fortsatt fin onsdag.

Klems

Maliva`s verden sa...

Oh...dån...For en lekker tunika...helt etter min smak:O)Klem fra Maliva

Vigdis sa...

Denne var flott ja:-) Kjenner merket godt og de har mye fint:-) Vet at B-YOUNG i Kristiansund har dette og mener det er flere B-YOUNG butikker som har sette som et eksternmerke:-)
Ha en strålende dag :-)