torsdag, mai 21, 2009

I regnvær er det kos...

....å tenne lys og lese med en god kopp te.
Her er nye kroken min i mellomgangen.
Skal sy en hvit stolpute med rysjer i morgen
for da her jeg fri.
Stolen er fra mormors hjem og pulten er reddet fra
skroten hos min venninnes foreldre.
De har stått her halvmalt i en laaaaang tid.
Har en stol til som også skal få nytt liv med hvitmaling.
Bordplaten er rimelig røff enda, men den skal byttes ut etter
at jeg har malt ferdig bokhyllen i gangen.
Tenke at jeg kunne legge ferdigmalte lister
og hyller på denne mens de tørker.




Kos dere i kveld om det er sol eller regn der du er.
Baskilikum og minieføy ble med hjem fra Sten Gård og Gartneri.






2 kommentarer:

Magny sa...

nydleige bilder!!

takk fo koz hilsen,- ja pelargonia er et must...!

heldig du som har dronning ingrid!

ha en skjønn helg~~¨

magny

chatrine sa...

Heihei!
Dette var en koselig krok!
Hos meg regner det også innimellom, og ikke særlig varmt er det heller så det blir nok innekos i dag etter jobb tenker jeg:)

ha en superfin helg!
Klem fra Chatrine:)