søndag, mai 03, 2009

Min første ....



.. avlegger fra pelargonia. Blir spennende å se om de vokser :> Har ihvertfall ikke hengte med hode enda. Pottene er noen gamle jeg hadde glemt at jeg hadde. Noen ganger er det ok med rotete kjellere hvor man kan finne "skatter" innimellom.


... og min første Dronning Ingrid. Den er jo bare fin med sine doble kronblader.




Fått plantet litt ute, men iom vi bor slik til at det fort kan bli kaldt har jeg bare kjøpt noen stemor for å få litt sommerstemning.
En riktig fin uke ønskes dere.




5 kommentarer:

chatrine sa...

Nydelige sommerblomster!
Hos meg må jeg nok vente i allefall et par uker før jeg kan ha noe ut, fortsatt er det kaldt ute (å kansje enda nattefrost avogtil...)
Må nok bare ha tålmodighet her;)

Ønsker deg en fin søndagskveld!
Klem fra Chatrine:)

liven sa...

nydelige pellis....dronning Ingrid er bare så vakker!!
skal kjøpe nye av den....overlevde ikke vinteren her!!
mine stiklinger er begynt å blomstre....juhuu .o)
Veldig gøy siden det er første gang jeg prøver meg......
fint på trappen din!
Kjekt med stemor som tåler litt frost!
Her er det så surt ute i kveld...bare 10 grader og isvind!!
det er bare til å kose seg innendørs da!!

Ha en fin kveld og en fin ny uke:o)

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefint Britt Eva!
Skal hente mine "dronning ingrid" i morgen jeg også!
Ha ei nydelig uke!

Hjerterom sa...

Hei
Takk for tipset på forrige innlegg!
Har lyst tilå ta vare på mine fremover!
Så koselig du har det ute da :)
Drar mere og mere ut når det blir finere i været ;))

Ha en fortsatt fin kveld.

Klems Siw

Interiør 63º N sa...

Hei
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :O)
Håper du er heldig med pelargoniaen din :O)

Ønsker deg en fin uke

Kirsti