lørdag, mai 23, 2009

Og sola kom...

... og har fått nytt solen litt i dag og det er bare så deilig. Nå kom det mørke skyer og en kraftig regnskur så jeg rømte inn til symaskinen isteden. Har vært på Stoff og Stil og kjøpt noen stoffer til uterommet. Jeg har blåe stolputer og har tenkt å ha de rosa nyansene til pynteputer og blårutete duk på bordet. Anbefaler en tur innom hvis du bor i nærheten av Drammen. Må ut dit igjen og få kjøpt meg voksduker. Hadde flere i det prikkete slaget. En bør helst dra alene uten mann og barn for det er mye folk der alltid.

Tar noen bilder når prosjektene er feridge.
Ha en fortsatt fin helg.
I morgen skal vi og se datteren opptre i Drammen Teater.
Hei sveis..

3 kommentarer:

annhelen sa...

Har vært innom S&S i Bergen, og enig med deg, ikke lurt med mann og barn der. Skulle ikke kjøpe noe særlig, skulle bare se, men klarte å bruke et par tusen kr allikevel.

Hjerterom sa...

Hei Britt Eva :)
Det var mye fint å se på innleggene dine,lenge siden jeg har blogget nå ...
Så fine dere var i bunad da!!
Jeg har ikke ,men Cathrine har :)

Liker så godt den skrivepulten din,knalltøff :)
Skal bli spennende å se hva du lager av stoffet,det var fine farger..

Ha en fortsatt koselig lørdagskveld.

Klem Siw

Hjerterom sa...

Kos dere i teateret da !