tirsdag, mai 19, 2009

Sten Gård & Gartneri.



Her kan du tro det er mye fint... ikke dyrt er det heller. De dyrker alt selv og du får kjøpt alt fra ferdig planter til stiklinger. Nederst her ser du masse fine krydderplanter - kr. 35,- i store potter. Sten Gård og Gartneri ligger i Skoger utenfor Drammen. Verd et besøk om du er i nærheten. Jeg er ikke så "tøff" til å phote når jeg er rundt sånn så det ble med disse to inne i drivhuset he-he.


Har kjøpt blå lobellaer - her med en lyseblå farge som skal i en sink kanne, og vanlige som skal sammen med mine pelargoniaer. De store koster 39,- og de små koster 12 pr. stk.

De hadde fine pelargoniaer også, enkle og doble til ... 39,-/stk. Det er ikke verst! De er ikke like store som min Dr. Ingrid, men kraftige og fine med masse skudd. Det er litt dårlig bloggelys nå så det må bli flere bilder av fangsten en annen dag. Ha en riktig fin tirsdagskveld. Snart blir det fruene og grønnsaksdipp her i stua.



2 kommentarer:

liven sa...

Så heldig du er som har et slikt flott gartneri i nærheten!!
Det savner jeg her.....men man kan finne om man kjører et stykke da!!
Vi har hageland.....men der er nok ikke utvalget så fantastisk og heller ikke billig!!
Kjekt å kunne fråtse litt...ikke sant??

ha en fin dag....og håper været er fint hos deg:o)

chatrine sa...

Heihei!
Wow, så vakkert!
Nå fikk jeg lyst å handle inn masse sommerblomster, men det kan være bittelitt for kaldt enda her hos meg, så jeg tenker å vente ei ukes tid:)

Sku nesten hatt ett sånt drivhus gitt;)

Ha en superfin langhelg!
Klem fra Chatrine:)