lørdag, juni 06, 2009

Gammelt vindu i ny drakt.

Endelig har jeg fått hengt opp vindusramma mi som har stått her og

samlet støv! Har prøvd med litt forskjellig bilder og et hjerte.......




Mangler noe i siste rute, men det kommer.




Fant ut at jeg kunne henge et hjerte i midten og det kunne sikkert vært litt mer ting og tang i mellom. Får se om nye ideer dukker opp når en får litt mer tid.

Sprekk i glasset skal få være her som en den del av det opprinnelige.

Har malt to strøk og latt det skinne litt igjennom her og der hvor det har vært

naturlig slitt.


Rosene er til 16 åringen i morgen :)

Har stresse litt rundt i hele dag, men har en snill mor som hjelper meg.

Gla i deg mamma.



Ha en fin søndag i morgen.



3 kommentarer:

Mona. sa...

Heisann,og takk for koselig hilsen !! Så dere fyrer i ovnen....huff og huff,det er nesten nedtur......men sånn er det :) Vi har vært på fisketur i Saltstraumen,i stilongs og ullgenser...ja,vi hadde mer på oss,enn det...hihiiiiii :) Men å pakke bort vinterklærne kan vi nok ikke,nei......og det verste var at da vi kom hjem,så gikk faktisk den ene naboen i shorts.....tror du vi følte oss litt dumme da,eller.....? Han må ha sett feil å gradestokken,det er jeg sikker på.... !!!

Så koselig at du har flere planter etter din morfar......og stolen var jo kjempefin :) Godt med sånne minner.....sårt og godt,på samme tid. Herlig farge på rosene....og lykke til med feiringen til 16-årsjubilanten din :) Håper dere får både sol og varme,allt blir jo så myyyyye bedre da :) Klem fra nord.

Mona. sa...

Heheeee...glemte jo å skryte av vinduet ditt,kjempelur ide !!!

Hjerterom sa...

Hei :)
Så fint vinduet ble,artig å ha bilder i :)
Lurt :)
Har ikke fått gjort noe med mine enda jeg,treig sjø...

Wow,den rosebuketten var LÆKKER!!!

Klems