mandag, juni 22, 2009

Inspirasjon og nye funn.







Du kan tro det var mye lekkert hos "På låven" på Hauge, Hvaler. At jeg har gått glipp av denne butikken her er helt utrolig. Jeg er har fått tatt noen bilder, men jeg er ikke så tøff når det gjelder og fly rundt og knipse i butikkene - hyggelig dame med mange gode ideer å dele. Det var maaaaaase fint på låven med flere rom fullt med alt du kan tenke deg av interiør og en del klær og sko. Må nok innom her igjen i løpet av sommeren - for her var det så mye å velge i at det kan være greit med flere turern. Det føles ikke så dyrt da. Skal snart ut og reise og der er det også et par butikker å besøke : )



Ute hadde de denne koselige uteplassen som kundene kunne sette seg i løpet av handeturen.






Her ser du litt av det jeg kjøpte. Et sinkbrett som jeg kan ha småting på, brød/ rundstykker el. En stor krukke med lokk til gått som her, eller kaker/ kjeks. I fatet ligger en blondebrikke i hvit som passet akkurat. Kjøpte en til og som er litt større. Duken på bordet var egentlig et oppvaskhåndkle - fant jeg ut når jeg kom hjem, men ... en får hvurdere bruken etter en oppgang i vaskemaskin ; ) Kjøpte også en liten flaske med påskriften Amitiè Bonheur.




Etter to helg borte har jeg endel å ta igjen her hjemme for å si det slik. Har ikke fått tatt noe bilder at det jeg kjøpte i Danmark heller- det kommer. Her er det meldt masse fint vær - så nyt været dere som kan. Ha ein fin uke.





4 kommentarer:

Tone Elisabeth sa...

Hei, fin blogg Britt Eva. Masse fine bilder !

Floweline sa...

Hei Britt Eva!
Så mange koselige steder du har vært innom den siste tiden da. Vil tro det var mange fristelser å finne :-)

Hjerterom sa...

Hei :)
Du har fått kost deg på noen interiør butikker i det siste :)Lucy you :)
Masse fint der ja!!!
Fine ting du har fått kjøpt deg også :)

Ønsker deg og dine en koselig St hans.
Ps,er i fin form så langt,tralalei :)

Klem Siw

Livs Lyst sa...

Åi! Den butikken kunne jeg tenkt meg å besøke! Det så utrolig nydelig ut. Hva selger de? Har du adressen dit?

Hilsen Liv