fredag, juni 05, 2009

Morfars hagestol

Hei på dere der ute og takk til dere som titter innom.
I noen dager nå har det vært en del kaldere på østlandet
Nå skinner sola hos oss og jeg har vært ute på vandring.
Alt ute er dekt av gult pollenstøv så jeg må nok ut og spyle i morgen.
Stolen på bildet har min morfar
laget og betyr noe spesielt for meg. Han var veldig glad i blomster
og noen av de jeg har i hagen kommer fra han.
Her har jeg en krukke med Tusenfryd og de har jeg en del av.
De sprer seg fort og snart er det nok til en storbukett som
jeg skal pynte bursdagshuset med.

Tidlig i våres kjøpte jeg mini stemor - de har blitt så fine nå.






Solbærbusken min som jeg har tatt med fra Klubben
kommer med bær i år :) Bladene lukter veldig godt
og viste du at en kan lage saft av bladene?
Oppskriften er å finne i siste Vakre Hjem.
Ha en koselig helg, klem fra






5 kommentarer:

Kristin sa...

Så fint!!
Min morfar vaar også en hage-mann. Og jeg bor i huset, og graver i hagen hans :-) Moro!!
Ministemor er nydelig, har av dem her også!
Kveldshilsen fra Møre:-)
Kristin

Lyst på livet sa...

Hei på deg!
Takk for titten og hilsen hos meg :-)
Om du laster ned "Windows Live Writer", så kan du lage bildene dine så store du vil og det blir også mye mere fleksibelt hvodan du kan sette de opp. Om du laster ned redigeringsprogrammet Foto Scape, kan du gjøre nesten hva som helt :-). Jeg redigerer sjelden bildene mine. Er for dårlig på data og har for liten tid til å sette meg inn i det, men beundrer de som kan det!
Bor du mellom Konnerud og Mjøndalen, eller? :-)
Har 15 år på Åssiden bak meg, så jeg er kjent i Drammen :-)

Klem

Frk. T sa...

Hei, hei!: )

Så flotte blomster og for en fin trekasse.. Slike har jeg virkelig sansen for.. Har arvet en gammel margarin-trekasse etter søsteren til bestemor, men vet ikke hva jeg skal bruke til enda.. Hmm.. : )

Ønsker deg en super helg!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad fint du har i trädgården. trevlig helg.
Kram Lotta

Hjerterom sa...

Hei :)
For en flott stol!
Kan tenke den betyr noe spesielt ja :)
Fin kasse med blomst og lyshus også :)

Steller vel til fest du...
Skal bli gøy å se bilder :)

Klem Siw