tirsdag, juni 23, 2009

Ønsker meg Calou...



Fant plutselig ut at jeg ønsket meg disse til bursdagen min. He-he. Det er lettere sagt enn gjort. De er utsolgt over alt rund om i området Buskerud/ Akershus. Jeg synes de koster nok om ikke jeg skal betale masse i frakt i tillegg. Noen som har et tips om hvor de har flere igjen?



De kan godt være beige også som disse her. Det kan jo hende jeg kommer over de i løpet av sommeren, i inn eller utland ;)
Her har alt hopet seg opp etter to helger på tur - hvor er det nå blitt av hushjelpen?
Ja -ja en får nyte sommervære når vi har det, så får hybelkaninene vente til en regnværsdag.
Ønsker dere der ute en fin fin uke - så er det noen av dere jeg skal besøke snart.
Vi ses.




2 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Skikkelig tøffe klogger. Sånne vil jeg også ha....Hvilken butikk er det som fører de?

Må bare....

Nyt midtsommernatten.
Klem Ann<3

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Så hyggelig at du har funnet fram til butikken "På Låven" som ligger på hvaler. Det er også en av mine favoritter når jeg er på hytta.
Ønsker du deg Calou kan jeg tipse deg om Haviken gård i Engelsviken utenfor fredrikstad...hun har skoene, og der skal det være et stort marked på låven til Lørdag. Jeg skaql også være med for å selge boken min Sjarmerende Gjenbruk. Velkommen.
Klem...Ellen