mandag, juni 01, 2009

På et svalt sted.

På verandaen utenfor kjøkkenet er det fint å spise frokost selv om det har vært for varmt i disse dager. Vi har middagen her på ettermiddagen - da er det svalt og godt her når kroppen er lei av sola. Sa jeg lei?? en blir jo ikke lei av sol og varme ; )

I dag forsvant alle med div gjøremål så da var det frem med oppskriftene jeg la ut i går. Jeg har masse rabarbra og de skal vist være best frem til st.hans. Kaken står i ovnen nå og suppa står til avkjøling.


Ser det ikke godt ut (og surt)?

Til slutt et bilde fra i går. På stuesiden kan vi sitte og se sola til langt på kveld og i disse dager er det så varmt at en ikke trenger kle på seg heller.
I morgen er det hverdag igjen og jeg skal planlegge16 års dag til prinsessa i huset.
Ha en fin fin søndag.




3 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Mmmmm, hvilken rabarbrakake, den såg god ut. Synd jeg ikke har rabarbra. Kanskje naboen har ? hehe.
Fin idyllisk uteplass dere har!

Ann<3

Christinas låvebutikk sa...

Hmm.. Heldig med været dere! Litt missunnelig! Det varte i 2 dager her!
Ha ei strålende uke!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Nydelig vær og rabarbrakake hører virkelig sommeren til.
Klem...Ellen