torsdag, juni 25, 2009

Så herlig med jenteklubb (symøte).





I går var jeg på symøte med deilig grill mat og masse skravling - det er det vi kan best...

Vi er 8 jenter fra barneskolen som treffes en gang i måneden i tillegg til at vi drar på jentetur til utlandet annet hvert år. Vi storkoser oss.







Det er så lekkert i hagestuen til min venninne - jeg fikk knipset noen få bilder. Se den flotte Hortensiaen.








Langbord med masse deilig tilbehør til grillmaten fikk vi - og en nydelig browniskake med friske bær og vaniljesaus. Hvis du ser til høyre på bildet ser du et stort oliven tre. Det glemte jeg å knipse. I tillegg har hun et appelsin tre/busk på plattingen som vi fikk smake på. Små bær hvor skallet også skal spise. Deilig sur/ søtt.



Jeg baker en kake nå i sene kveldtimer - frua har bursdag i morgen og en måååå jo ha med kake på jobben :))


Vil samtidig gratulere Christina og Jon med bryllupsdagen i morgen.


Ha en fin helg og nyt sommervære for de som er så heldige å ha det.








4 kommentarer:

Lene sa...

Jenteklubb må man ha. Alltid like koselig å treffes. God helg:-).

annhelen sa...

Jenteklubb, kamuflert som syklubb..., er mnd høydepunkt. Er hjemmeværende på 5. året, så det er mine tilmålte timer med voksenkontakt uten barn el mann. Fin helg til deg.

Kristin sa...

Herlig:-)
Takk for det, og det samme til deg:-)

Kristin

Hjerterom sa...

Hei
Så koselig med sånn klubb da :)
Snakker om det jeg og noen venninner også :)

Heldig som har fått kjøpt deg sånne sko da :)
Jeg å vil ha !!
Men vil prøve et par først...For de må være litt gode å gå i for den prisen å :)

Du er vel på øya nå :)
Kom akkurat i rett tid,syden her nå :)

Ser deg vel en dag..
Klem Siw