søndag, juli 19, 2009

En kopp te og kanskje et nytt hekleprosjekt?

Her sitter jeg for øyeblikket og nyter en kopp te og kikker i min nyeste bok fra bokklubben, Hekling i sommersol. Sol? har vært fraværende her i nesten 2 uker.

Det kom en regnskur og da rømte jeg inn.


Plukket med meg en rose som har fått plass i vinduet.





Ut av vinduet ser du litt av roseveggen min.


Hekling. Glemte avbestille boken, men tro jeg beholder den

allikevel.





Dette teppet så deilig ut. Heklet i Hubro med pinner 10!

Da går det nok fort. Må vel bli ferdig med mitt første

lappeteppe først vel.








Nå er middagen snart ferdig. Ønsker dere alle en hyggelig uke

om du er på ferie eller ikke. Tusen takk for hyggelige hilsninger.





3 kommentarer:

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Britt Eva
Det regner her også...jeg koser meg med en kopp te og en god bok. Spennende heklebok....du må vise bilder av hekleprosjektet ditt.
Fortsatt god sommer.
Klem....Ellen

Hjerterom sa...

Hei :)

Du, det pleddet så super hærlig ut!!!
Så lenge siden solen har vært med dere da,uffa..
Kommer vel sterkt tilbake skal du se ;)
Koselig med deg :)
Må ut å plukke litt roser jeg også...

Fortsatt god sommer til deg.

Klem Siw

liven sa...

Regnvær her også!!
Litt kjedelig det da!
Du får lese du da i dine koselige omgivelser...så får vi håpe været kommer seg:o)
ha en fortsatt fin sommer:o)