søndag, juli 26, 2009

Endelig litt sol.

Vi har vært på Hvaler i helgen - deilig med litt fri fra klesvask og diverse hjemme.
Fredag og lørdag var det variert, men i dag var det så deilig med bare sol og varme.


Her ser du utsikten vår fra hverandaen - måtte ta meg en pause for å kjøre ut til På Låven på salg. Kjøpt lappeteppe og puter i blått og hvitt.

Jeg har knipset litt rundt i hytta i dag. Her er soverommet vårt. Nesten alle veggene er i furu - tror du det klør i fingrene etter å male det lyst?? Gardinene sydde jeg for mange år siden - like fine synes nå vi.


Vi ønsker oss ny båt til neste år - men det blir ikke silbåt.



Her er kjøkkenet. Tok bilde for å vise den søte gardinkappen som er gammel. Kunne vært et nærbilde og men jeg får skylde på at jeg ikke har speilrefleks enda.




Svigermor er glad i blått - det er bra! Mye av service o.l. er gammel arv.





Svigerfar har en løsning for alt. Her har han laget en nedfellbar benk - skikkelig smart. Tenkte noen der ute kunne bruke denne ideen på egen hytte. Ofte er det dårlig med bankeplass rundt på hyttene.







Oppvasken tørker fort her om vi setter opp døren ut.
Nå må jeg rundt til dere og sjekke hva nytt dere har lagt ut i løpet av helgen.
Ha en fin mandag.







Ingen kommentarer: