lørdag, juli 11, 2009

Hekleprosjekt med nål nr. 9.




Jeg har begynt å hekle ei gulv matte hvor jeg bruker avlagte dynetrekk som jeg river opp i filler. Det er veldig gøy og går fort ...... men det tar på hendene. Lønner seg med noen pauser i løpet av dagen. Nå er jeg på jakt etter avlagte sengetøy hos slekt og venner - helst i blåfarger. Noen som ble overrasket over fargevalget?? he-he.





Må nok noen runder til før det er ferdig, men kunne ikke dy meg - måtte legge ut noen bilder i dag. Her vaskes det mens en ser ut om været bedrer seg - og det gjør det. Nå skal jeg ut og kjøpe schrappe ting.
Ha ei riktig god helg og nyt været om det er tørt eller vått. Sommer'n går så fort : )



3 kommentarer:

Eva Cathrin sa...

Kjempefint, tror e må stjele den ideen, godt å sjå at flere er "blå" :)
Klem

Hjerterom sa...

Hei :)

Der er prosjektet ditt ja,kjempefint!
Så flink du er :)
Scrapper du å ?Det gjør jeg også :)
Men nå har det hopet seg opp med bilder....
Skal på ny kur i morgen,håper den går like godt!!
Så på bloggen til Ninas gale verden,hun hadde laget noen fine gardiner fra Kid,så tror jeg må stikke innom der for å se etter stoff ;)
Har så lyst på nye!

Klem Siw

liven sa...

Blått er flott:o)
Så flink du er!!