torsdag, juli 16, 2009

Litt av hvert.

Et litt seint innlegg herfra i dag - derfor den dårlige billedkvaliteten.
Her er lykten jeg dro med meg fra Danmark tidligere i
sommer og skjellene vi plukket på stranda.



Ute i haven har rosene virkelig blitt fine og denne dufter veldig god.



Roseveggen forran huset fikk seg nok en ufrivillig hard

regnskur i natt, men fortsatt er de nydelig. Morfar hadde
en lignende vegg (men myyye større) i sitt
hjem på Averøy en gang i tiden. Gode minner.



Dette ble et dårlig bilde, men det er en fiske-bære-stige jeg
tok med meg fra hytta i 1. del av ferien i år. Har litt
tauverk og kuler som jeg tenkte henge på etterhvert.

Ukene går så fort nå . Håper bare finværet kommer i helgen.
Da får en liksom gjort litt mer - det er en god unnskyldning i alle fall
- hvis en ikke får unna så mye som en hadde tenkt. Hvitmalingen får vente.


God helg.






3 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei Britt Eva :)
Synes bildene dine var bra jeg,fikk sånn koselig stemning av dem :)
Nydelige roser !
Begynner å blomstre en del her også:)
Likte godt den stigen din ...

Skal en tur til Molde igjen nå :)
Lite tid å sitte på nett for tiden ,får ta det igjen senere...

Ha en fortsatt fin dag.
Klem Siw

Fru Fjeldhammer sa...

Hei.
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Så fin blogg du har med masse flotte bilder. Kjenner meg igjen ja, På låven er en koselig butikk. Hytta til foreldrene mine ligger på tangen, rett før brua over til hvaler.

Ha en riktig så fin ferie videre..
klem

lavendel mio sa...

Hei!
Ser det er en stund siden sist jeg var inne hos deg.
Her var det mange fine innlegg siden sist:)
For noen lekre roser du har der.
Prøver å kjøpe meg noen nye hvert år...men det blir litt prøving og feiling da.Den stigen var nydelig, kunne godt tenkt meg en slik:)
Hadde meg en tur til Siw jeg og, helt utrolig hvor flott butikken hennes er:)
Stilig matte du hekler, kjekt å ha noe å pusle med når det regner:)
Er enig at Averøya er ei flott øy...vaks jo opp der da sjø:))
Ha en flott søndag:)