mandag, juli 27, 2009

Litt nytt.

Jeg har vært På Låven og handlet på salg - lappetepp og to puter i blå og hvit. De hadde veldig mye fint der, men jeg klarte gå ut uten å handle mer - skal jo ut å reise snart.



Her er det en som koser seg under teppet i regnværet. Det pøser ned med 15 grader ute.


Ble fristet til å kjøpe Durance allvask før helgen. I dag har jeg testet det ut her på kjøkkenet. Det blir en deilig svak duft i rommet etterpå. Jeg bruker ha en god slump med såpe og resten vann i en spraykanne. Denne har jeg i kjøkken skapet klar til bruk når jeg skal vaske over benkene. Like praktisk som de en får kjøpt ferdig blandet i butikken, men med mye bedre duft.




Ja - gulvet fikk seg en vask det med.



Sånn ser det ut på kjøkken bordet akkurat nå. Hjemme kontor idag. Når jeg er ferdig med dagens arbeids skal jeg....






......... fordype meg i dette bladet med en god kopp tea. Ha en fortreffelig uke.




7 kommentarer:

Eva Cathrin sa...

så flink du var som handla bare litt...:))) her på Pekalien er det faktisk sol igjen i dag..
kos dokke på tur.
solskinnsklem herved sendt:))

Christinas låvebutikk sa...

Mykkje fint du!
Det vaskelmiddlet er bare helt fantastiskt!
Ha en fin uke!

Hjerterom sa...

Halla :)

Så fint pledd og puter !!
Fått vaska du da,heldig :)
Skulle begynne i dag jeg å,men har ennå ikke fylt opp bøtta:(
Har kjøpt Vakre hjem i dag jeg å,har bare skumlest det ennå,kose med mere med det i kveld:)
Har faktisk sett litt av solen i dag :)
Kjempekoselig på hytta deres da!!!

Klem Siw

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Eva Britt
Såå fine tepper, jeg har også besøkt På Låven og det ble et rosa teppe som jeg skal gi til min niese til dåpen.
Fortsatt god uke.
Klem....Ellen

Vigdis sa...

Heisann:-)

Kjøte vaskemiddelet Durance for noen uker siden jeg også, og er kjempefornøyd med det:-)
Ha en fin kveld videre:-)

Vigdis

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Så fint teppe og puter du har kjøpt deg! Skikkelig koselig!

Det her vært noe feil på siden min, lenge, men nå har jeg bytta nettside, og da går alt så mye lettere!..:)

Fortsatt god sommer! Klem Nina

saligelavendel.blogspot.com sa...

Jeg synes du har en fin blogg:)
Ble fristet til å komme med et aldri så lite tips til eget vaskevann...Jeg pleier å bruke noen dråper Lavendel-olje og noen dråper grapefrukt-ekstrakt (den er bakteriedrepende). Lukter nydelig og er til og med sunt å puste inn.
Hilsen saligelavendel