lørdag, juli 04, 2009

Nyter.

Her sitter jeg og nyter en kopp morgentea.
Sitter og ser ut på det fine været - ble litt solbrent i går gitt ;)
Derfor sitter jeg inne til jeg før smurt meg inn.


Bildene her ble tatt en kveld det var torden og lyn her.
Da var det kos og tenne te-lys på kjøkkenet jeg har sitter ved.





Fikk kjøpt meg en B hos Siw tidligere i uka. Nå er jeg ute etter en
O til gubben - gjerne i et annet materiale.

Nå skal jeg ut og kjøpe den største heklenåla jeg kan finne.
Fikk en god ide fra siste Vakre Hjem som jeg skal teste.

Vi snakkes. Nyt været og hverandre. Velkommen hjem Venke.
I dag skal vi kose oss.






4 kommentarer:

liven sa...

Koselig stemning i kjøkkenet ditt Britt Eva:o)
ha en fortsatt fin helg:o)

torleif ann karin sa...

Stemningsfullt og fint.
Spent på hva du skal hekle, men regner med at vi får se.

Ha en strålende søndag!
(tordner her no da, men..)
Klem Ann<3

BROCANTE sa...

Ja forrige dagen var det et utrolig vær over Drammen/Oslo området! Deilig var det med litt regn til hagen også. Koselig på kjøkkenet ditt - rart hvor fint det blir strakst man tenner et lite lys!

Hjerterom sa...

Hei :)
Så koselig innlegg da :)
Det var voldsomt med torden den dagen,ble nesten litt redd jeg ..


Det var så koselig å ha besøk av deg altså:)
Så fint av været viste seg fra den beste side også ...
Nå skal jeg ut å vanne litt blomster,tror de er ganske tørre etter helga..

Klem Siw