tirsdag, juli 07, 2009

Skjærgård.








Averøy er stedet i mitt hjerte. Her er slekta fra og jeg skulle flytte hit når jeg ble voksen....


men det har blitt med ferier. Her er en perle som jeg har tatt bilder fra.











Flott uteplas.



Store vinduer med utsikt til havet, Grip og hurtigruta som passerer hver dag.




Da er en uke med ferie over for min deg. Deilig finvær på Averøy hvor de siste innleggene er fra.


Med heklenål nr 9 har jeg startet et nytt prosjekt med ide fra siste Vakre Hjem.

Trenger mer blått så får en se hvordan det blir., og hvor stort det blir.

Ha en fin uke.












6 kommentarer:

Tiril sa...

Så vakkert, harmonisk å stille, det må da være et drømmested å feriere,

Eva Cathrin sa...

Ikke for seint enda, når barna flytter hjemmefra...

Hjerterom sa...

Hei :)

Var bare så koselig at dere kom :)
For noen idylliske bilder da !
Jammen er det fint der :)
Kjempefin uteplass.
Spennende hekleprosjekt igjen du da,ser fint ut.

Kom enda flere varer i dag...Må ordne meg med flere hyller snart :)

I går kom parykken på,synes det går greit ;)

Sommerklem fra Hennå

Britt Eva sa...

Må kanskje legge til at det ikke er vårt ferie sted dette : )
Be

Venke Ohrvik sa...

Ja,Øksenvågen er idyllisk.Ihvertfall en finværsdag.Blir kjekt når dere kan bsøke oss på "brygga".Bra du lærte meg å hekle.Sitter på hytta og hekler for harde livet.Ble alt for kort ferien din på møre i år.Klem Venke <3

torleif ann karin sa...

Averøya er en vakker plass. Vi skal desverre ikke dit nå i sommer, men er der ved jevne mellomrom, siden min søster bor der.
I morgen bærer det avsted til Svenskekysten.
Ønsker deg fortsatt god sommer!

Klem Ann<3