søndag, august 30, 2009

Helg med litt sommer.

Å det er så deilig med helg uten noe en må gjøre. Stieg Larsson har opptatt meg med Jenta som lekte med ilden - veldig spennde - er nesten ferdig. Pelargoniane mine må vel kanskje planlegges å tas inn om ikke så mange ukene. Dr.Ingrid har blitt litt pjusk etter en del regn og lite sol.
Kjøpt ny te som jeg har koste meg med på fredagskvelden. Koppen er fra Låvebutikken, brikken fra Hjerterom. Det er kommet så mange nye fine kopper fra Green Gate at en får lyst til å spare på alle. Det går jo ikke... Vollywood hadde ikke fått inn varer fra GG enda så jeg utsatt turen til uken isteden. Jeg skal garantert ta noen bilder fra mitt besøk der.


Kjøpte friske blomster, nye brune lys til helgen og...

........krabber. Det var godt det. Minstemann ville ha hel
krabbe - men det var mor som ble sittende å rense.
Nabotomten rett over hos oss skal selges
og nå hugges alle trærne ned.
Vi blir plutselig veldig synlige og jeg trenger noen gode råd fra
dere der ute på hva vi kan gjøre for å skjerme oss litt.
Det blir en fin tomt så det varer nok ikke lenge før den er solgt.
Jeg er spent på hva som kommre av hus.
Ha en fin søndag så skal jeg ut å ta litt bilder.




5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Så koselig dere har det! Her blåser det og regner! Green Gate kom hit for over en uke siden, masse er allerede utsolgt! Glad jeg var tidlig ute!
Ha en fin kveld Britt Eva!

liven sa...

Så deilig med litt sommerstemning!!!
Her har det øst ned hele helgen!!
Nå leser jeg "Øya" men når jeg er ferdig med den skal jeg lese triologien med Stieg Larsson!!
Er spent på disse som får så god omtale!!!
Greengate er fint....er vanskelig å velge!!

ha en fin kveld:o)

Karna sa...

Har ikke spist krabbe en gang i sommer....ble ikke til når det ikke mulig å sitte ute...sukk...

Fin kopp fra GG, kommer mye fint derfra til høsten ser jeg..

Hjerterom sa...

Hei :)
Så fin Header du har da :)
Har en mann som har lest de bøkene,tror det var vanskelig å legge den fra seg ;)
Han har lest alle nå,så da kan han begynne på litt prosjekt igjen ;))

Koselige bilder...
Skal ut å ta sammen litt krukker i dag,plantene vill ikke mer :(
Er det nå vi skal ta inn Dronningen ?Skal den klippes ned?

Ha en fin fin uke.

Klem Siw

disa sa...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務