fredag, august 21, 2009

Helg.

Da har det endelig blitt helg igjen etter en hel uke på jobb etter ferien. Brunfargen har begynt å blekne alt, men nå er det meldt litt fint i helgen. I dag skal vi "gamle" på konsert på Elvefestivalen i Drammen. 3 dager med byen full av boder, underholdning både på dagen og kvelden.
Nå har jeg kommet ganske langt på capet mitt. Lett å hekle var det og. Bare doble staver og luftmasker.




Har ikke hatt så mye tid denne uken til å freshe opp hjemme her. Har rammet inn et jesusbilde jeg kjøpte hos Siw på Hjerterom i sommer, men lurer på om jeg må ha en annen ramme - ev. med en annen passpatour.
I helgen blir det jobbing på Elvefestivalen også reiser jeg rett på årlig hyttetur til Sandefjord etterpå. Der venter to venninner, butikker, god mat og drikke. Kos.
Ha en riktig fin helg så ses vi til uken.




7 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei :)
Koselige bilder :)
Likte så godt den krukken på det øverste bildet...Har lyst på noe sånt til frokostblanding...
Synes bildet er flott som det er jeg :)

I dag,tror aldri jeg har sett så mye regn på en gang+ haggel...
Men nå er det fint igjen :)

Kos deg masse i helgen da!!

Klems Siw

Hjerterom sa...

Å du ,capet er kjempefint!!!

torleif ann karin sa...

Flotte stemningsbilder. Capet ditt blir veldig fint. Kos deg i helgen, og på jentetur. Vi trenger litt sånn i hverdagen.

God helg.

Klem Ann<3

liven sa...

Koselige bilder og jammen er du flink å hekle!!!!

ha en flott helg og kos dere på konsert!!

Floweline sa...

Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-) Så utrolig lekkert hekleprosjekt du holder på med, dette kan lune godt når sommeren går over til høst. Feriedagene gikk dessverre så alt for fort, men håper vi kan møtes en annen gang du er oppafor. Jeg har solgt litt kort, men er ikke noen storprodusent, hehe.

Therese sa...

Så flink du er!!! Og bildet ditt var fint i ramma synes jeg:)

disa sa...

債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社