lørdag, august 15, 2009

Interiør på Alcudia.

Ikke mange interiørbutikker å finne på Alcudia, men i gamlebyen fant vi denne som var litt i vår gate. De hadde alt av olivenoljer, balsamico, div. fingersalter med urter o.l., men også en del fine interiørsaker som falt i smak.








Her fikk du smake på alle de gode varene - her div. olivenoljer. Alt hjemmelaget. Jeg kjøpte en god balsamico olje som jeg skal teste til uken. Min reisevenninne kjøpte en dørhammer i rustet stål - kjempefin. Skal få tatt et bilde av den og vise dere.





Utenfor butikken. Vi falt for den rustne katten med plass til en blomst på magen.







Kjøpte ikke så mye der nede til huset. Var liten plass i kofferten, men fant to interiørblader som falt i smak. Det var mye av den litt moderne minimalistiske stilen der, men med litt leting fant jeg disse. Kjøpte noen keramikk skåler også - får vise de senere når det er godt lys og husfrue har sovet litt etter en del timer på reise. Ikke godt å komme tilbake til 14 grader og regn - men deilig å komme hjem igjen også. Gleder meg til å kjøpe inn litt nye planter inne her. Ute har de druknet nesten. Håper jeg klarer å redde noen av de i morgen.



Ble mye bading og soling..
.. og en del god mat og drikke. Vi hadde noen middager i leiligheten og denne herligheten her laget Håkon til oss. Flink med mat den gutten.
Nå gleder jeg meg til å finne senga - fulle kofferter med skittentøy venter i morgen (he-he).