mandag, august 17, 2009

Jeg vil tilbake,

Etter 14dager med sol og varme er det kjedelig å komme hjem

til bare regnvær. Kan vi ikke få litt sol nå?

Jeg kjøpte med meg noen interiørblader fra Mallorca

og her er noen bilder fra det ene bladet.


Her skulle jeg gjerne vært nå. Ligget i daybeden og lest eller heklet.

Litt deilige forfriskninger.



.....





Navne skilt utenfor inngangspartiet.




Kos her.







Synes dette bildet var så fint med en værslitt port med

lavendelblomster.


Håper sola kommer til oss nå - og blir litt. Ha ein fin uke.










4 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Skulle gjerne vært der, jeg òg!

torleif ann karin sa...

Heldige du som har vært en tur i syden. Må si jeg er litt misunnelig i år ja. Det har jo regnet nesten hele sommeren.
Ta vare på de gode minnene!
Klem Ann<3

Hjerterom sa...

God morgen :)

Velkommen hjem til regn :)
Å atter regn ...
Men flott at du har fått 14 dager med sol da ;)
Fine bilder,fikk sommer fornemmelse av dem :)

Ha en fortsatt fin dag.
Durer til Molde jeg nå....

Klems

Thelma Louise sa...

for noen herlige bilder her..skjønner du lengter tilbake hit.:-)