fredag, august 28, 2009

Vollywood shopping og utfasing av glødelamper.

Hit skal jeg i morgen på shopping. Hun har mye fint både nytt og brukt/antikk. Butikken ligger i Vollen i Asker og er verdt et besøk hvis du bor i nærheten. Hun har også interiørblader så jeg håper det er flere igjen av Jean D'arc bladet igjen.

Yr sier finvær i helgen - gleder meg. Loppemarked skal jeg også få med meg - også vedhogsten da. Må vel bistå gutta litt. Ønsker alle en fin helg, hjemme eller borte.




Ser at NIB etterlyser opplysninger om utfasing av glødelamper. Det er alle matte pærer og klare pærer over 100W som nå ikke selges lenger. Så derfor kan jeg berolige med at lysekroner o.l. med 15-25 W fortsatt produseres og selges. Jobber i bransjen. Du kan se på linken her for mer info.

I 2012 blir de med 15W og oppover utfaset og erstattet med hallogen som du ser på bildet til venstre her. Har ikke prøvet de enda, men de ser nesten like fine ut.




2 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

åhh nå ble jeg beroliget! følte det var en del folk som gikk fullstendig bananas her... nå ble jeg veldig rolig. Jeg var mest bekymret for mine lysekroner:) tusen takk for hjelpsom info!!

god helg!!

klem Lillan

Hannas Sjarmerende-GJENBRUK sa...

Hei Britt Eva
Takk for hyggelig hilsen på bloggen. Ja et eller annet skal jeg lage av de gamle dørene...kanskje en levegg /skillevegg på terrassen. Dørene er så himla tunge at det er nesten umulig å løfte på dem rundt om kring...Så hyggelig at du skal til Vollywood i morgen. Marianne er en venninne og jeg bor ikke så langt unna heller...Kos deg i butikken og i Vollen. Ha en deilig helg.
Klem fra Hanna