onsdag, september 09, 2009

Blogging i 1 år.




Tenk - for 1 år siden startet jeg denne bloggen med første innlegg 07.09. Litt skummelt, så jeg holdt det litt for meg selv. Den første som oppdaget meg var Christian i Låvebutikken på Frei. Det var igrunn der det hele startet med besøk på bloggen, så i butikken. Der kjøpte min venninne og jeg våre første Green Gate kopper. Siden har interessen og tiden forran bloggen bare blitt økende. Det er gøy når nye bloggere titter innom og det er gøy å se de samme igjen som en nesten blir litt kjent med. Tusen takk til alle dere som gjør dette så gøy.
Når en fyller "år" må en vel ha en liten uhøytidlig utlodning. Temaet på gaven er hjerter.
Jeg skal på tur i morgen til Averøy og feire min venninnes 40 års dag så da blir treningen foretatt til uka - onsdag 16. Du trenger kun legge igjen en kommentar for å være med.

I dag er det nydelig og varmt vær her på østlandet - der jeg skal er det storm - uhu.
Ønsker dere en fin uke.



13 kommentarer:

Maja sa...

Gratulerer så mye!
1 år som blogger på selveste bursdagen min! Ikke værst;)
Vil gjerne være med på trekning;)
Ha en strålende dag;)

Anne sa...

Gratulerar med bloggbursdag! Eg vil sjølvsagt vere med:) Er ingenting som er koselegare enn hjarter:)
Ha ein flott dag!

Kristin sa...

grattis!! Og velkommen til et stormende nordmøre ;-)
Ha en fin dag
kristin

Venke Hoset Ohrvik sa...

Velkommen hit i stormen.Satser på bedre vær på lørdag.Hvis ikke får vi tenne mye lys inne og ha det kjekt:)Gratulerer så mye med 1 årsdagen fra en trofast titter på bloggen din.Kjør pent,så snakkes vi fredag morgen:)Klem fra Venke

Besta sa...

Gratulerer med jubileum, det er ikke verst. Jeg blir gjerne med på trekningen.
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

Kristin sa...

Gratulere med ett års dagen på bloggen:) Artig ja.. Ønske deg en fin tur til Averøya...

lavendel mio sa...

Gratulere med 1 års-dagen:)
I oktober har jeg 1 år i bloggeland.Tiden har gått utrolig fort syns jeg, og det har vert kjempegøy:)
Go tur te pekailløya:)
Ha en fin helg :)

annhelen sa...

Til lykke med 1-års jubileum, jeg vil gjerne være med på trekning hos deg. God tur til Møre.

Hjerterom sa...

Heisann :)
Gratulerer med et års blogging :)
Å velkommen til øya igjen ;)

Du var den første jeg ble kjent med under blgging :)
Alltid koselig å følge med bloggen din!!

Kos deg i helga da:)

Tenker du leser dette Venke :)Ønsker deg en flott feiring !!!
Å at været viser seg fra sin beste side...

Klemmer til dere begge to :))

liven sa...

Grattis med 1 års dagen for bloggen!!
vil gjrne være med på trkning jeg:o)

ha en fin søndag:o)

Anonym sa...

Hei:)
Gratulerer med 1 års bloggebursdag:) Jeg vil gjerne være med i trekkningen. har ingen blogg selv, men håper likevell på vinnerlykke;)
Klem Rachel

Min stil sa...

Hei. Så morsomt! Gratulerer som 1-års blogger. Har ikke kommet så langt selv ennå.
Jeg elsker hjerter og vil veldig gjerne være med på din trekkning.
Klæm fra Susanne

Ninas Interiør sa...

Ikke dårlig, ett år som blogger! Gratulerer!

Jeg vil gjerne være med på trekningen!

Ha en fin dag! Klem Nina