fredag, september 25, 2009

God fredags kveld.


Det er fredag kveld, varmt ute etter en fin solrik høstdag. Vært ute på trappen hos oss og prøvd å fange inn stemningen. Skulle nok gått ut litt før.

Deilig at hele resten av helgen ligger urørt og i morgen skal jeg ut i skogen en tur og finne litt mose o.l. Fant en ide i fjordhøstens utgave av Vakre Hjem. Så skal jeg en tur til byen og handle garn til genser til mammaen min : ) Ja - så har jeg et loft jeg må rydde!! Mye som havner oppe i løpet av noen år. Huff.
Ha en fantastisk helg - om det blir sol eller regn. Nå skal jeg kose meg med teen min.



4 kommentarer:

Kristin sa...

Så stemningsfullt ;-)
Kom hjem med noen skatter ja! Kommer nok et bilde eller to etter hvert!
Lørdagsklem
Krisitn

Vigdis sa...

HEI:-)

Skal prøve å holde ut i 3 uker til i uværet som herjer før vi setter nesen sydover igjen:-))

Masse fine tekster de hadde ja:-)
Ha en strålende lørdagskveld:-)

Cosmos sa...

koselig blogg du har.. Mye flotte bilder. legger meg som følger jeg..

Hjerterom sa...

Hei :)
Stemningsfullt bilde :)
Spennende å se hva du skal med mosen da :)
Her er alt kaos,maler for fullt...
Har rydda halve loftet i sommer,resten får bli til neste år...
Fy f...alt som samler seg :((((

I går kveld var vi på kino.Jenta som lekte med ilden,steinbra!!!

Ha en fin fin søndag.

Klem Siw