fredag, september 04, 2009

Hunter eller Ilse Jacobsen støvler?












Hei og takk for gode kommentarer fra mitt forrige innlegg. Energien hopper og spretter opp og ned, men nå er det helg og bare glede. Det regner en del her nå og da er det en diskusjon hjemme her om vi skal kjøpe Hunter gummistøvler eller Ilse Jacobsen. Hunter er smalere, men med mindre fór. Jeg har lave brune Ilse, men de vil ikke datter'n ha. Datter'n vil ha Hunter, men jeg synes egentlig ikke de er så fine..... . Hva synes dere?









I kveld blir det filmkveld, med en god venninne. Vi skal se Menn som hater kvinner og kose oss med litt rødt. Ha en fin kveld.



9 kommentarer:

Hjerterom sa...

Heia Britt Eva :))

Jeg synes Ilse er finest!!!

Jeg så den filmen i går kveld,knallbra!!!
Så du kan godt glede deg :)
Kos deg da.

Klem Siw

Anonym sa...

Elsker mine Ilse Jacobsen, men ser at dagens 16-20 åringer kanskje foretrekker Hunter. Det finnes jo ekstra for til de, til og med i ulike farger...

Christinas låvebutikk sa...

Heia Britt Eva!
Jeg har Ilse selv og elsker de!
De er bare så fine og gode!!

Ha en fin filmkveld og kos dere!

God helg!

Meg sa...

Jeg har Huntere og er superfornøyd med de. så litt på Ilse sine, men tenkte litt på at det kunne komme vann gjennom snøringen, jeg går mye ute i skogen med hunden vår og tok ikke sjansen på at jeg kanskje kunne bli våt på bena i GUMMISTØVLER.. hehe! Jeg er kanskje litt rar da.

Tomines hjem sa...

hei britt eva.. jeg har akkurat best. meg sorte burberry støvler fra en venninde.. Veldig lekre.. nesten samme pris, og ikke så mange som har de.. Jeg synes ALLE går i Ilse, sol el. regn så jeg hadde bestemt meg for at det skulle jeg IKKE HA.. sender du meg en mail, så skal jeg sende deg bilde, så kanskje du vil ha et par også? heiahoppsannsa!!

Anna sa...

Jeg liker Hunter best, men Ilse er fine de og! Hadde kjøpt Hunter selv – om jeg bare hadde fått dem rundt leggene min ;(

Ha en fin fredag

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Britt Eva
Jeg liker Ilse Jacobsen støvler best...men det er vel datteren din som må velge.
Kos deg med filmkveld...jeg har lest boken og tror filmen blir for tøff for meg.
God helg til deg.
Klem...Ellen

annhelen sa...

Jeg har selv Ilse Jacobsen støvler, og de er kjempegode å gå med.

torleif ann karin sa...

Ja si det...ikke lett det der, for de var fine begge parene. Men jeg holder en knapp på Ilse Jacobsen ja.
Litt lurt å prøve de , og kjenne hva som er best på foten.
Lykke til med ditt valg.

Ønsker deg riktig god helg. ps*konkurranse hos meg.

Klem Ann<3