onsdag, september 23, 2009

Litt kjøkken og shopping.

God morgen i det fine høstværet. Her har det blitt litt nytt på kjøkkenet med hvite og rødstripete gardinger.


På søndag var en venninne og jeg på shopping i Vollywood i Asker. Der har de mye fint og her er litt av det som ble med hjem. Knotten er til skuffen på kjøkkenbordet vårt.


Lekkert? De hadde en lignende reol fult med rødt GG - men det var så mye folk der at jeg ikke kunne ta bilde av den. Neste gang.



Denne beige bollen var så kos - må nok ut dit en tur til i høstferien.





De har en hel reol full med knotter som er oppbevart i Norgesglass. Venninnen - som også er hjertegal kjøpte disse hjerteknottene.
Ha ei rikig fin uke - og nyt høstværet.




6 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så koselig du har det på kjøkkenet ditt :) Ha en flott dag.

Klem fra meg..

Småbyliv sa...

Liker de nye gardinene dine :)

Bjørkely sa...

Hei!
for et koselig kjøkken!

Hjerterom sa...

Hei :)

Så fine gardiner:)
Koselig på kjøkkenet ditt!

Så fin den butikken var da...
Har ikke prøvd den Pukka teen enda jeg,må vel gjøre det en dag..
Her bare blåse og regner det :((
Kunne tenkt meg et par dager med litt finere vær,fremdeles litt å gjøre ute..

Ha en fortsatt fin dag Britt Eva

Klem Siw

Hemma på Landet sa...

Oj, vad mycket fint. Köket är mysigt.:-) kram

Trultemor sa...

Så koselig kjøkken du har:))