onsdag, september 02, 2009

Mye å gjøre, men kommer ikke i gang.

Det er onsdag, midt i uka og jeg kjeder meg. Kommer liksom ikke i gang med noe. Skulle vært på kanin jakt, malt både bord og vinduskarm - sydd litt - heklet litt, men ...


Her er en skål med skjell fra sommer'n - kan ikke rydde bort alt enda selv om det er høst.
Jeg har faktisk tatt inn pelargoniane mine i dag - da har jeg fått gjort EN ting.







Nå skal jeg snart sette meg litt og planlegge morgendagen for da SKAL jeg sette i gang.
Får besøk på fredag - vi skal se Menn som hater kvinnner på DVD - og da må det se litt koselig og ryddig ut her. Kanskje jeg får malt vinduskarmen også - hvis jeg setter frem kost og maling i kveld.





6 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Av og til er jeg også sånn, tiltakslysten er borte!!
Men den kommer nok!!
Kos deg i helgen!
Snart fredag...
Klem fra Frei!

Hjerterom sa...

Hei
Det er sikkert noe smittsomt:)
Har det sånn jeg også...
Tror det er for mange ideer som har samlet seg i hodet...Så en vet ikke hvor en skal begynne..
Men håper tiltakslysten er snart tilbake fra ferie!!
Koselige bilder fra deg :)

Da hopper jeg til køys :)

Klem Siw

torleif ann karin sa...

Ja om du ikke kommer igang med ting du har tenkt, så har det det iallefall stemningsfullt og fint i heimen din.
Lykke til i morgen med dine prosjekter.

Ha en fin kveld da!
Klem Ann<3

Ingunn sa...

Snart kommer energien. Ikke stress.

Klem og ha en fin helg snart.

Ingunn

Hagemor sa...

Du kan ikke være på topp og superflink hele tiden...jeg hart også vært "tom" siste uka...klar for høst og håndarbeid og vedovnskos, men må ha litt arbeidslyst til å gjøre ferdig før høsten...men du...kaninjakt=???
ha ei flott helg:))

karianne på landet sa...

sånn dag har jeg hatt i dag og... skikkelig kjedelig... men litt godt og:)
gled deg til filmen, så den på lørdagen, utrolig bra film!

ha det fint:)
klem fra karianne