søndag, september 13, 2009

På besøk.

Her ser du det koselige kjøkkenet til min venninne, 40 års jubilanten.Det er beige prikker i duken og på latte koppene. De ser du ikke her, men det er i grunn veldig anvennelig og passer til mye. Bildet i bakgrunn er i så fine rosatoner synes jeg.


Her er stua. Hun hekler samme teppe som meg - jeg lærte henne dette i sommerferien. Jeg er ikke ferdig med mitt enda, men skal kjøre 60 mil i dag så da får jeg stå på litt.

Gammelt fruktbilde - det synes jeg er så fint.


Søte sink hjerter fins flere steder her og.
Det ble ikke tid til besøk hos Hjerterom eller
Låvebutikken denne gang. Det er her det er så mange fine hjerter.
Vi har pyntet bord og ordnet til fest her og jeg legger ut noen bilder når jeg er hjemme igjen.
For de som ikke har blitt med i treningen av 1 års gave,
kan fortsatt gjøre det i forrige innlegg.
Nå skal vi snart på reste lag og spise deilig bacalao
fra i går. Anne kan det der.

Ha en riktig god søndag.

3 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei :)
Så koselig Venke har det !
Syns hun kan lage blogg snart ;))
Kan tenke med dere hadde det kjekt sammen ja..
Å så ettepå lag med bacalao,mMmmmmm,beste jeg vet!!
Dag nr to er den best også :)

Her er det fint vær og sol:)

Ha en fin fin dag.

Klem Siw

Magny sa...

så skjønne bilder fra veninna di... flott fruktbilde!!
og så vakkert det gule bladet under...

klem og fin dag!

Ninas Interiør sa...

Så koselige bilder! Der hadde jeg likt meg!

Ha en fin dag! Klem Nina